Oznake

, , , , , , , , , ,

Oni su mladi i ludi poslovni ljudi s idejama, oni su frikovi koji su start-apnuli agenciju za nešto i probijaju se kroz nemilosrdnu džunglu hrvatskog tržišta i pokreću projekt neviđenih razmjera – stavljanje svih poduzeća u Hrvatskoj na web.

Iza ove lude ideje stoji digitalna agencija “svinaweb” koja će vas na svojoj web stranici uputiti da zaboravite na prodavače magle, ali ne i na njih.

Naime realizacija njihove lude ideje moguća je samo na jedan način – političkim putem i odlukom. S obzirom da je danas internet dostupan svima, po nikad povoljnijim uvjetima, nema sumnje da će se svaki vlasnik tvrtke odlučiti podići web stranicu ukoliko smatra da će od iste imati kakve koristi. Ma možda i neće imati direktne koristi i tek razmišlja u smjeru kako trošak nije prevelik pa neka se brend nađe i na webu. No začudo postoji mnoštvo tvrtki čije vlasnike internet baš nimalo ne zanima pa njima na tom mediju neće rezervirati mjesto. Slobodna volja takvih u direktnoj je suprotnosti sa idejom svinaweba čiji suvlasnik zaneseno kaže:

Niti jedna zemlja na svijetu nema sva poduzeća na webu, zašto Hrvatska ne bi bila prva?

A zašto bi? Znate zašto ni jedna država na Svijetu nema sva poduzeća na webu? Iz istog razloga zbog kojeg ni jedna država na Svijetu do sada nije svojim svemirskim brodom na ionski pogon s ljudskom posadom obišla puni krug oko Sunčevog sustava.

Prema našim analizama, nema niti jedno poduzeće u Hrvatskoj čiji posao ne bi bio bolji s internetom.

Moje analize kažu da je takvih poduzeća više nego jedno. Fascinantno je kako već pukim spominjanjem “analiza” tekst i ideja dobivaju na težini.

Kako bismo to postigli moramo biti jako inovativni u svakom pogledu, a to ne možemo bez da jako dobro poznajemo tržište, kulturu i navike naših klijenata.

Kako biste to postigli morate učiniti samo jedno – naći visokopozicioniranog političara koji će progurati ovu ideju pred Vladu, Vlada predložiti akt po kojem svaka registrirana tvrtka mora imati web stranicu, a Sabor isto izglasati. U tom slučaju možda vas otkupi i HGK koji je svim tvrtkama u Hrvatskoj uspješno nametnuo članstvo i naravno obveznu mjesečnu članarinu.

Govoreći o uzorima u poslovanju, tvrdi kako su im u Hrvatskoj uzori svi mladi ljudi koji su pokrenuli ili pokreću svoj posao. “Mislimo da je to put kojim bi svaka mlada osoba trebala krenuti jer uz poticaje za samozapošljavanje koje izdaje HZZ može se početi uz minimalna financijska sredstva. I bez obzira na krizu, prilika ima svugdje.

Žao mi je povrijediti nečije osjećaje ali ne želim ikome da uspije na račun poticaja. Poticaji su novac koji Vlada oporezuje građanima i planski redistribuira. Uspjeh na tuđi račun je laž. Uspjeh na račun nečijeg osiromašenja je nemoralan. Uspjeh jednog uz cijenu propasti drugog je temelj segregacije. Oni koji grade uspjeh na taj način nisu nosioci prosperiteta. Nosioc prosperiteta tako nije ni Vlada koja za maštovite mlade poduzetnike osmišlja poticajne politike i u očaju se nada da će se bar nešto od te njihove mladosti i ludosti nakalemiti pa BDP usmjeriti prema gore.

Kao idealnu zemlju za pokretanje biznisa smatra upravo Hrvatsku.

Ove konstatacije me realno i strah jer Hrvatska bez sumnje voli ovakve stvari.

Svako dobro,
vaš Kapitalac

Oglasi